کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317861 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

الوقسطی، بهترین سایت برای خرید کولر گازی اقساطی

خرید کولر گازی

با توجه به رونق زندگی مدرن امروز و اهمیت خرید لوازم خانگی در بهبود کیفیت زندگی، خرید کولر گازی به عنوان یکی از اولویت‌های مهم بسیاری از خانواده‌ها به شمار می‌رود. کولرهای گازی، به ویژه اسپلیت، با امکانات متنوع می‌توانند تجربه آسایش مناسبی را در فصل نفس گیر تابستان برای شما فراهم کنند.برای یافتن بهترین قیمت کولر گازی و اسپلیت، ابتدا قیمت‌های مختلف در فروشگاه‌های متعدد را بررسی کنید. با در نظر گرفتن نوع و برند، قیمت‌های متفاوتی ممکن است وجود داشته باشد. بررسی بازخوردها و نظرات مشتریان قبلی نیز به شما در انتخاب کولر گازی با کیفیت و قیمت مناسب کمک خواهد کرد. هنگام خرید کولر گازی و اسپلیت، فقط به دنبال پایین‌ترین قیمت نباشید؛ بلکه به کیفیت محصول نیز دقت کنید. خرید یک دستگاه با قیمت پایین با کیفیت نامطلوب ممکن است هزینه‌های بیشتری در طولانی‌مدت برایتان ایجاد کند.

خرید کولر گازی یکی از گام‌های کلیدی برای ایجاد یک محیط خنک و راحت در منزل یا محل کار است. برای انتخاب صحیح، نخستین نکته‌ای که باید در نظر داشت، ظرفیت و توان کولر است. این ویژگی با واحد BTU سنجیده می‌شود و به متراژ محیط بستگی دارد. برای اتاق‌های کوچک‌تر ظرفیت کم‌تر و برای فضاهای بزرگ‌تر ظرفیت بالاتر نیاز است تا کولر بتواند به طور موثر فضا را خنک کند. یکی از دغدغه‌های مهم در هنگام خرید کولر گازی، مصرف انرژی آن است. کولرهای گازی دارای رتبه‌بندی‌های مختلف انرژی هستند و مدل‌های دارای رتبه A یا بالاتر، به طور معمول برق کمتری مصرف می‌کنند و مقرون‌به‌صرفه‌تر هستند. این موضوع به‌ویژه در مناطقی که استفاده از کولر گازی بیشتر است، اهمیت دارد. کولرهای گازی ممکن است دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های متنوعی مانند تایمر، حالت خواب و سیستم تصفیه هوا باشند. این امکانات اضافی می‌توانند به افزایش کارایی و راحتی استفاده ختم شود اما هزینه بالاتری را در امر خرید کولر گازی به شما تحمیل می‌کند. همچنین در هنگام خرید، بهتر است هزینه‌های نصب و نگهداری را نیز در نظر گرفت و مطمئن شد که برند انتخابی خدمات پس از فروش و قطعات یدکی کافی را ارائه می‌دهد.

در نهایت، توجه به بودجه خود اهمیت بسیاری دارد. برندهای مختلف با طیف‌های قیمتی متفاوت، گزینه‌های متنوعی از کولر گازی‌ها را ارائه می‌دهند. برای اطمینان از انتخاب مناسب، مطالعه نظرات کاربران، بررسی مشخصات فنی و مشاوره با کارشناسان می‌تواند به تصمیم‌گیری بهتر کمک کند. انتخاب برندهای معتبر و شناخته‌شده، مانند پاکشوما، معمولاً منجر به خرید محصولاتی با کیفیت و با خدمات پس از فروش قابل اعتماد می‌شود. 

اسپلیت یک دستگاه کولر گازی است که به دلیل ساختار دو قسمتی خود به این نام شناخته می‌شود. این نوع کولر گازی شامل یک پنل داخلی که در داخل اتاق نصب می‌شود و یک پنل خارجی که بر روی دیوار یا در محیط خارج از ساختمان قرار می‌گیرد. با قرارگیری کمپرسور در واحد خارجی، این نوع کولر گازی صدای کمتری نسبت به دیگر مدل‌ها تولید می‌کند. همچنین، توان سرمایشی و تهویه‌ای آن بیشتر است.

کولر گازی اسپلیت انواع مختلفی دارد؛ برخی از مدل‌ها فقط برای خنک کردن هوا استفاده می‌شوند، در حالی که مدل‌های دیگر قابلیت ارائه خدمات گرمایش و هم سرمایش را دارند.

نکات مهم در خرید و قیمت کولرگازی و اسپلیت:

  • کیفیت و مصرف انرژی: هنگام خرید، به کیفیت محصول و مصرف انرژی آن توجه کنید. برچسب‌های انرژی راهنمای خوبی برای انتخاب کولرهایی با بهره‌وری بالاتر هستند.
  • سایز و قیمت: سایز دستگاه باید با اندازه فضایی که می‌خواهید خنک کنید، متناسب باشد. همچنین، قیمت نیز یکی از عوامل مهم است.
  • فروشگاه‌های معتبر: خرید از فروشگاه‌های معتبر مانند الوقسطی به شما اطمینان از کیفیت، گارانتی و خدمات پس از فروش می‌دهد.
  • مقایسه قیمت‌ها و تخفیف‌ها: با مقایسه قیمت‌ها و استفاده از تخفیف‌ها، می‌توانید هزینه کمتری برای خرید بپردازید.

خرید اقساطی کولر گازی از الوقسطی

امروزه با توجه به تورم و افزایش قیمت لوازم خانگی، خرید کولر گازی به شکل نقدی به امری دشوار برای اکثر افراد تبدیل شده که با توجه به این امر مشتریان دیگر علاقه‌ای به خرید نقدی این محصول ندارند.در این شرایط است که الوقسطی با روش های خرید اقساطی متنوعش وارد میدان می‌شود.الوقسطی یکی از بزرگترین پلتفرم های خرید اقساطی کالا است که انواع لوازم خانگی ،کالای دیجیتال و وسایل نقلیه را به صورت اقساطی به مشتریان خود عرضه می‌کند. شما میتوانید انواع کولر گازی از برند های مطرح همچون تک الکتریک، پاکشوما و هوریون را به صورت اقساطی و با کمترین کارمزد و بهترین قیمت از سایت الوقسطی خریداری کنید.

مزایای خرید اقساطی کالا از سایت الوقسطی شامل موارد زیر می‌باشد:

برنامه‌ریزی بهتر بودجه: با پرداخت به صورت اقساطی، افراد می‌توانند به تدریج هزینه‌ خرید کالا را بپردازند و از اعمال فشار مالی بر خود جلوگیری کنند.

خرید محصولات با کیفیت تر با بودجه کمتر: خرید اقساطی به افراد اجازه می‌دهد تا بتوانند محصولاتی با کیفیت بالاتر و گران‌قیمت‌تر را تهیه کنند.

راحتی و سهولت خرید: خرید آنلاین اقساطی از سایت الوقسطی به دلیل تنوع محصولات و فرایند آسان خرید قسطی، موجب صرفه‌جویی در زمان و انرژی می‌شود.

بهبود تجربه خرید: روش ‌های اقساطی متنوع باعث افزایش اعتماد و رضایت مشتریان می‌شود زیرا آنان می‌توانند به راحتی نیازهای خود را تامین کنند و روش خرید مناسب خود را انتخاب کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50133 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1403/02/31 تعداد مشاهده: 162
کلید واژه ها:
سافت گذر